Ahad, 10 Jun 2012

PERASAAN AKU DAH LAIN/BERUBAH

ASSALAMMUALIKUM
Hurmmm....Mlm nie awat la tba2 rsa sedih sangat nie...Ishh perasaan aku jew kut kan kann....Tadi ajk  die on9..and then die  kta die x sht ...So x sht x blh on9 laa kut kann....Tu pun aku rsa sedihh,gilaa punya perasaan...Entah pew2 la aku nie die kta camtuu pun nak sedihh...Pelikkk bebenorr...Pehal laa dgn ko nie fatin oii...Stkat die kta camtuu pun hang nak touching bagai semua....Hey ftin chill laa....Entah laa ak pun x taw semenjak dua menjak tiga empat lima enam tujuh menjak niee aku rsa cam perasaan aku nie cepat terasa or sensitiv laa...Tak taw laa pasai pew dengan perasaan aku nie...Kdang2 die okk kdang2 tuu KO....Tdak sebelum2 nie aku buknlaa gurlz yang cepat sensitiv tapi sekarang lain perasaan aku nie cpt sangat sensitiv...Bnda kecik and bnda yang x ptut nak  aku sensitiv pun aku jadi sensitiv...Tak taw npe dgn aku niee....Arinie giliran aku call die smlm die call aku..kteorg selang seli call nie,tapi rsa cam x nak call jew die...coz die kan x sht nti time aku call die...die x sht x lrat semua nti ckp dgn aku nak x nak jew ckp dgn aku...Hurmm...baik x pyah call kan...wat sakit ati aku jew nanti...Tapi dlm ati aku nak call die...tapi....................................Hurmmm....Entahlaaa kannnnnn......Btw,aku doakan die supaya cepat sembuhh laa kann....Lain kali wat keje tuu jangan laa berangan and then lain kali hati2 taw sayang...Orang tak nak  jadi pew2 kat die...So be careful k.... 
^__~

Tiada ulasan: