Rabu, 5 Disember 2012

CARA MELEPASKAN GERAM



Cara melepaskan GERAM..jika makanan korang dicuri..

Cuba korang bayangkan...

Situasi: Baru balik dari keje, badan letih giler+lapar nak mampos....pastu pegi berak kejap, bila nak makan je makanan yg telah d beli tadi tu, tengok2 member korang da bedal da.. muka x bersalah plak tuh..

ape tindakan korang lepas tu?






Pesanan utk diri sendiri dan kawan2..sebenarnya..bukan tak bagi makan..bleh je, tapi kena la mintak izin dari tuan punya..kitorang(pembeli makanan) tak kisah n berkira pon ngan kawan2, skurang2 nya bagi tuan punya makan jamah sikit pon takpe..mmg la kitorang(pembeli makanan) kawan best kau, sempoi, masuk air ke hape2 la..tapi kitorang(pembeli makanan) pon manusia biasa..punya hati dan perasaan..hahaha.. tapi tu mmg adab beb, x baik buat mcm tu..k?

1 ulasan:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI berkata...

waaa , mmg geram la...
kalau nak makan pun , minta la izin tuan punya lu...