Selasa, 24 April 2012

~DiSeBaBkAn FACEBOOK~

Assalammualikum...Hai semuaa....Korang semua sht....Hope korang sht laa smuanya k...Aku x sht sngt arinie...Dmam sikit smlm tapi arinie dmam truk plak...Coz smlam aku gedik x mau mkn ubt...So trime laa dmam yg teruk tu arinie...Dmam teruk pun sempat jgak la aku nak bukak blog...Coz ade bnda aku nak citekan nie....


Aku nak cite psai pgi tdi dlm kul 1 lbih camtu....Cam biasa laa aku chat dgn die kan...And then ade salah faham sikit aku dgn die...Jelez pnya pasai la nie....Mcamnie semalam aku tergerak ati aku nak tngok wall FB die lpaztu aku tngok kat wall die ade perkataan nie "safuan (LOVE) awok"entah mna gurl yg hntar kat wall die...Aku yg bca nie mulaa laa kann....Sakit ati tu x pyah nak ckap la mmng sakit ati pun...Jujur mmng aku sedih bca jew perkataan tu kat wall die tba2 jew air mata aku secara automotiknya mngalir...aku pun x taw npe tba2 aku jdi camnie....Seriuz aku kta aku x prnah mnagis krna seorang LELAKI tpi dgn dia aku nangis...Aku sygkan die sngt2...Aku x prnah sygkan lelaki camne aku sygkn die....


Sbrnya gurl tu nak hncurkan hbungan die dgn aku...Bla aku bca chat die dgn gurl tuu...Aku dah tahu sngat gurl nie msti ade niat lain...Msti ade somenthing yang die nak wat...Tapi bnda dh jdi kan...Nak wat camne...Aku taw aku slah dlam hal nie...Coz aku tduh die yg bukn2..."ayg mintk maaf bie ayg x de niat pun nak sakitkan ati dn perasaan bie"...Aku rsa bersalah sngt2 dgn die....


Pagi tu dlam kul 2...Aku call die time aku call die tuu...Aku bru lpaz nangis...Aku tnya die ok kew x...Die ckp die x ok...And then die ckp ''npe smua nie jdi kat bie..bie x knal pun pompan tuu ayg''....Lpaztu aku ckp laa blk...''Tak pew laa bie dugaan k..tak pew ayg ok jew bie...bie x de slah pew2 pun dgn ayg..ayg yg slah dgn bie ayg mintak maaf"....Time die ckp dgn aku tuu...memang jelas sangat die ckp smbil nangis....Terharuu sngat die nangis sbab aku....seumur hdup aku tak pernah seorang lelaki pun nangis sebab aku...gduh trukk mna pun dieorg smua akn wat x taw jew dgn aku...Layan ego msing2...


"Bie ayg mintak maaf ayg x de niat pun nak bagi mnagis..ayg taw nie smua slah ayg..ayg dah tduh bie yg bukn2..ayg mintk maaf sngat dgn bie"......
Di dalam ati ayg cuma ade satu nama iaitu MUHAMMAD SAFUAN BIN SHAIDAIN
Ayg sygkan bie....love u bie sayang....


Btul laa kann org ckp....sebab FB jew satu prhbungan tu blh bergaduh and ptus camtu jew kan....So kte kna pndai2 la menilaikanya sendiri kan...Yang mana baik and yg mna bruk....







4 ulasan:

IFA Athirah berkata...

senyuuum :)

Dierah Nadhirah berkata...

(^__~)

susulemakmanis berkata...

ish3x..sebab fb jer kot.hehe.rileks2.

Dierah Nadhirah berkata...

Tu laa psai kann...Tngah rilex2 nie akak...Hehehe...(^__*)