Rabu, 25 Januari 2012

DeMaN TeRuK!!!....I HaTe DEMAN.....

Assalammualikum smua my geng......Mizz aku x???...Hahahaha....Prsan jew aku nie...Korang pe hbaq???Hrap2 korang smua sht2 la smua k....Nk cite nie nak kongsi cite sikit....Ari ISNIN aku dh start dman...Coz aku rsa keadaan cuaca laaa....Sbab ptg ahad tu aku gi holiday dgn fmily aku kat PERLIS....Lpaztuuu smpai jew kat PERLIS.....Hotel smuanya FULL....Smpai sna dlm kul 11 lbih camtu laaa....Ayh aku ckp snang2 kte blk tepeng blk....Aku pun on jew....Coz time tuu mmng aku btul2 x lrat sngt...Adk2 aku smuanya dh wat "MUNCUNG" tnda protes ayh aku nak blk tepeng blk....So ayh aku blk tepeng....smpai tepeng dlm kul 2pgi....


And then ayh aku fkir pnya fkir....Ayh aku kta kte gi CMERON jew laaa....Kul 5pgi tu kteorg brtolak dri tepeng....Ikutkn ati aku mmng aku x nk gi dh...coz aku dman...rsa x seronok pun gi holiday nie.....Smpai cmeron kul 10lbih camtu....Hotel dh byar...tpi x blh check in lgi...kul 2ptg bru blh check in....Sakit ati btull....Dlm otak fkiran aku dh fkir tilam yang empuk aku nk baring.....And then sblah hotel tu ade kdai aiskrim...lpaztu ayh aku ajk gi mkn dlm kul 1 camtu laa....Dlm aku dman2 aku odor gak aiskrim...mne x nya aku ska aiskrim mcam bntuk2 ade...terliur aku...so aku odor laaa....Time tu cuaca sjuk + mkn aiskrim =dman btuk selsema smua ade....dlm satu pakej....Hahahaha....



So smpai kew arinie laaa aku dman....pgi tdi dlm kul 3....aku muntah2 coz aku pning sngt....Lpaztu tdi dh gi klinik...mkn ubt smua..so dh ok dhh laaa.....Klau aku dman nk gi holiday pun aku x nak....Mlazz nak jln...So pda korang yg dman tuuu...jgn lpa mkn ubt k....And then kna bnyak2kn mnum air suam....


Orait3....Smpai sni sje laaa aku dpt kongsi cite dgn korang smua....dh x lrat nak taip dh nie...Bdan pun mula pnaz dh....So nk gi mkn ubat jap...Ok daaa...TC yew korang smua.....

6 ulasan:

Miss Rileks berkata...

Salam, kesian dia.... makan ubat banyak2 lepas tu rehat cukup2. kejap lg baik ar tu. I dah follow blog u, kalau x keberatan, bolehlah jd kawan kita yang kera sumbang ni.... :)

keeya mustafa berkata...

pakej selsema sakit tekak batuk..minta nyawa! minta nyawa!!

Dierah Nadhirah berkata...

Hahahaha....Miss Riles On jeww....





Keeya Mustafa....Hahahaha....

LINDAHERY berkata...

aslmkum..singgah sini....:)

auni shahira berkata...

BW here....

the puffy clouds berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.