Isnin, 7 Mei 2012

#REDHA#

Assalammualikum semua....Arinie nak cite psal semalam 07/05/12 semakan upu kann batch94...Ok memang aku sedihh...Aku tak dapatt....Aku sedih sbab aku x dpt pew yg ibu and abh nak drp aku....Ya ALLAH sedihh aku tuu ALLAH shja yang mengetahuinya.....Time nak wat semakan tuu aku berdoa supya aku dpt UPU nie...Tpi bila aku check : - (LIHAT BAWAH)


Korang nmpak tak pew yg tertulis tuu DUKACITA bukanya SUKACITA.....Aku  tak dapat...Time niee...Mmng sedih sngat2...smpai nangis gak laa aku...Sbab aku nak sngt UPU nie...tpi x dpt hrpan aku hncur lbur semua abis...


Mula2 tuu mcam dah GIVE UP jew tapi...ALHAMDULILAH bnyak yang bgi semangat kat kteee untuk bngun blkk...Terima kasih coz bgi smngat kat ftinn....Tnpa korang msti ftin dh give up....skrang niee aku nak ubah plan lainn x dpt upu x pew laa bukn rezeki akuu..Abah akuu ade plan utk aku...Luv u abah...Abah tetap support akak abah selalu wat yg terbaik utk akak...Tapi akak...Hurrmmm...Maafkan akak abah,akak dah hncurkan hrpan abah dgn ibu.....Akak mintak maaf sangat2....


Selalunya kalau ade perkataan "TAHNIAH" jew orang selalu post kann...


Tapi aku ade perkataan "TIDAK BERJAYA".


Ok memang mula-2 tuu...


Mcam dah GIVE UP jew....


Tapi aku percaya ALLAH mengetahui segala-2nya....





Die telah merancang prjlan hdup kte sebelum kite merancangnya....

Ok bukan REZEKI aku....


ALLAH lebih mengetahui segala-2nya...


Kita sebagai HAMBANYA mampu BERDOA dan BERUSAHA tanpa berputus asa...


*sayadahbolehterimakenyataan*

2 ulasan:

Ardini Izzati berkata...

Sabar tau. Papeppon, Allah dah ada plan yang lagi baik untuk awak :)

Dierah Nadhirah berkata...

Yeee....btul tuu...ALLAH lebih mengetahui segala-2nya....(^__~)